fredag 6 mars 2009

Godmorgon Fredag!



"Godmorgon" försökte jag säga till mamma imorse, men det blev annat.. Förkylningen har för första gången på mig, satt sig på stämbanden, lustigt. Kan inte säga mycket. Men det blir ju skönt för omgivningen - positivt! :)

Körde upp igår för skoterterräng-kort hemma hos the man him self - Tore i Transtrand. Det var kul och gick FÖR lätt.
Ikväll kl 19 på lindvallen skriver jag upp under
tysssssstnad och sedan är jag farlig för allmänheten under tysssstnad! måste dock vänta nån vecka på korten, så imorgon blir det ingen körning för mig, bara grillning och snålåkning bakpå Johan. : )

Nu ska jag om en knapp timme på min sista praktikdag på Bullans. Sista dagen får alltid praktikanterna göra sig en egen tårta (tror dock att detta är för de mindre barnen) men inga undantag för mig! jag ska göra en Ninjaturtles tårta åt min bror! Eller kanske en Titin-tårta, hans favoritserie både barn som vuxen. Men säg inget..

Så, vänstra bilden är tanken till ninjaturtles-tårtan. Hela tårtan blir huvudet, nosen får en upphöjning på tårtan och ytan blir i marsipan. Eller så har vi högra bilden, Tintin. Det gula i bilden blir tårtan, även den i marsipan, och på nått vis landar tintin och Milo platt ovanpå och springandes över marsipanen. Några delar får bli i choklad och de andra i marsipan, för att få ut mycket detaljer. Fint.






<- ? ->







Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar